Mindörökké Need for Speed

The Need for Speed - 1995. 09.

Minimum rendszerkövetelmény:

• MS-Dos 5.0
• 486 DX2-66 MHz
• SVGA VLB/PCI 512K VGA
• 8 MB RAM (400K hagyományos és 7104K XMS)
• 4 MB szabad lemezterület

1995-ben a Road & Track nem bízta a véletlenre, jó pár licenszelt autóval és nagyon jó körítéssel adta ki a Need for Speed névre keresztelt játékát, melyben továbbá digitalizált eredeti motorhangokkal és 640x480-as felbontással is találkozhattunk. Régóta vártunk már egy ilyen játékra; egyáltalán nem hangzott rosszul. Elkezdődött!

A Need for Speed azt adta az embereknek, amit vártak: szép grafika, "no soundcard" menüpont - többek közt ez is hozzájárult a sikeréhez. Talán a siker kulcsa mégis leginkább abban rejlett, hogy sokkal több dolgot lehetett változtatni benne, mint bármely másik játékban ebben az időben; részletes információk az autókról, jól összerakott pályák, menekülés a rendőrök elől - ha a rend őre megelőzött, és le is hagyott egy picivel, akkor a kocsi elkezdett lassulni, majd megállt, három cédula összegyűjtése után a játék véget ért - visszajátszási lehetőség, külső-belső kameranézet, jó kézifék, sok statisztika és persze sebességérzet. Adott volt továbbá a hálózaton vagy modemen keresztül való játék lehetősége. Negatívumként említendő, hogy az út elég keskenyre volt szabva, s nem állt rendelkezésre egyéb lehetséges útvonal. Ezeket természetesen akkor nem vártuk el, és a játék hatalmas sikert aratott.

Nem is lepődött meg senki, hogy a Need for Speed-nek folytatása is következett. Napvilágot látott egy kisebb kiegészítés, új pályákkal és autókkal, Need for Speed Special Edition néven.

Autólista:

Class A
• Lamborghini Diablo VT
• Ferrari 512TR
Class B
• Chevrolet Corvette ZR-1 (C4)
• Dodge Viper (RT/10)
• Porsche 911 Carrera (993)
Class C
• Acura NSX
• Mazda RX-7 (FD)
• Toyota Supra (Mark IV) Turbo

Need for Speed II - 1997. 05.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 95
• Intel Pentium 90 MHz (vagy ezzel kompatibilis)
• 1 MB High Color képes VGA DirectX 3.0 támogatással
• 16 MB RAM
• 10 MB szabad lemezterület

Hamarosan azonban kezünkbe vehettünk egy teljesen új epizódot, az immáron Windows 95 alatt futó Need for Speed II-t, melyet már az EA prezentált. Sokak szerint gyengébben sikerült, mint az első rész. Sajnos az autó irányítása és viselkedése sokat vesztett a realitásából, ahogy a hangok is. Cserébe kaptunk osztott képernyős játékmódot, villám járgányokat - pl. McLaren F1 -, az autók színe is választható lett, és a pályák is sokkal szebbek lettek. Törésmodell sajnos továbbra sem került a játékba.

Időközben megjelentek az első 3D-s gyorsítók, és velük együtt az ezeket támogató játékok is. Habár egyelőre eléggé elmosottan néztek ki a textúrák, de a pixelhegyek eltűntek. A második rész ezeket a kártyákat még nem támogatta. Ahogy várható volt, szintén kijött egy kiegészítő rész, az NFS II SE (1997. 11.), amely többek között már ezt a támogatást is tartalmazta. Kétségtelen, hogy jobban nézett ki.

Autólista:

Class A
• McLaren F1
• Ferrari F50
• Ford GT90
• Lotus GT1
Class B
• Ford Indigo (bónusz autó)
• Jaguar XJ220
• Isdera Commendatore 112i
Class C
• Italdesign Cala
• Lotus Esprit V8

A Special Edition tartalmazott még három új autót, és három képzelt bónusz kocsit:

Class A
• Tombstone (képzelt NASCAR autó)
• Bomber BFS (képzelt 1957 Chevrolet Bel Air-based)
• FZR 2000 (képzelt 1986 Chevrolet Corvette Indy Concept)
Class B
• Italdesign Nazca C2
Class C
• Ford Mustang Mach III
• Ferrari 355 F1

Need for Speed 3 - Hot Pursuit - 1998. 09.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 95/98
• Intel Pentium 166 MHz (vagy ezzel kompatibilis) vagy Intel Pentium 133 MHz grafikus gyorsító kártyával
• 16 MB RAM
• 90 MB szabad lemezterület

Három év telt el az első rész óta, mikor megjelent az NFS harmadik része, a Hot Pursuit. Szép grafika, helyére tett irányítás, sokkal több poligonból álló autók, amortizálható pályák, időjárás effektek, csodaszép menü és új játékmódok jellemezték ezt a részt. Visszatértek a rendőrök is, ráadásul próbára tehettük magunkat, mint a rend rettenthetetlen őre. Csupa korrekt eszköz állt a rendelkezésünkre: tüskeszalag, autók leszorítása és rendőrkordon; hangulatos kis rádiózás kíséretében. Végre csoportosították az autókat is, hogy az erőviszonyok mindig egyenlők legyenek. Az irányítás sokat javult a második rész óta. Az autók megmaradtak - nagyon - könnyen vezethetőnek. Ha nem volt kéznél hálózat, akkor továbbra is rendelkezésünkre állt az osztott képernyős küzdelem lehetősége. Megjelent a karrier mód is, lehetett autókat és pályákat nyerni, ami különösen pikáns ízt kölcsönzött a játéknak. Végre eltűnt a jellegzetes útszéli "lepattanás" is, illetve a pályák néhol átvághatóak voltak. Az időjárás és az éjszakai mód is nagyon sokat dobott a hangulaton, csakúgy, mint az új effektek is: az előttünk lévő autó rendesen betakarta a szélvédőnket vízzel és hóval, illetve néhol még kavicsfelverődést is láthattunk. Az autókról bőséges információkat kaptunk, panorámát nézegethettünk a belsejükről, és rengeteg adattal árasztottak el bennünket a készítők. Bár az automata váltó gyötrelmesen gyengére sikerült és volt még néhány gyerekbetegsége, mindezek ellenére sem csoda, hogy ennek a résznek is nagyon nagy sikere lett.

Autólista:

Class A
• El-Nino (bónusz autó)
• Italdesign Scighera
• Jaguar XJR-15 (bónusz autó)
• Lamborghini Diablo SV
• Mercedes-Benz CLK GTR (bónusz autó)
• Lister Storm (letölthető)
• Spectre R42
Class B
• Chevrolet Corvette (C5)
• Ferrari 355 F1 Spider
• Ferrari 550 Maranello
• Jaguar XKR
• Lamborghini Countach
• Aston Martin DB7
Class C
• Mercedes-Benz SL600
• HSV GTS
• Ford Falcon GT
Rendőrautók
• Pursuit Corvette C5
• Pursuit Diablo SV (bónusz autó)
• Pursuit El-Nino (bónusz autó)

Need for Speed High Stakes - 1999. 06.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 95/98
• Intel Pentium 200 MHz (vagy ezzel kompatibilis) vagy Intel Pentium 166 MHz grafikus gyorsító kártyával
• 2 MB High Color képes VGA DirectX 6.1 támogatással
• 32 MB RAM
• 50 MB szabad lemezterület
• hangkártya DirectSound támogatással

Ezután az EA nyilván rájött, hogy sebességre márpedig szükségünk van. Megjelent a negyedik rész is. A sorszám eltűnt, helyette egy jól hangzó alcímet kapott: High Stakes / Road Challenge. A grafika tovább szépült (újdonság volt a köd effekt), szerkeszthető lett a rendszámtábla, és megjelent a várva várt a törésmodell is. Igaz nem lehetett alvázig bontani az autót, de a lámpák, a szélvédő és a karosszéria korlátozottan törhető lett. Megtanultunk vigyázni az autóra, a rendőrök pedig éppen az ellenkezőjére törekedtek. Ha nagy volt rajta a sérülés, például futómű, akkor a kocsi alja leért a kanyarokban és szikrát vetett a betonon. Vagy ha a motor tropára ment, akkor nagyokat durrogott és füstölt.

Javítottak a belső nézeten, immár oldalra és hátra is lehetett nézni, teljes 3D-s belsőt kaptunk. Ismét jelentek meg új játékmódok, például ezúttal már az autónkat is kockára tehettük! További újítás volt a rendőrségi helikopter, amely sötétben ránk világított, és informálta a földi egységeket, ha rosszalkodtunk. A civil autók lényegesen szebbek, vezetőik sokkal intelligensebbek lettek, mint az előző részben. Például üldözés közben a sziréna hangjára lehúzódtak az út szélére.

Autólista:

Class AAA
• McLaren F1 GTR
• Mercedes CLK-GTR
• La Nina (bónusz autó)
Class AA
• BMW M5 (E39)
• Ferrari F50
• Ferrari 550 Maranello
• Lamborghini Diablo SV
• Porsche 911 Turbo (993)
• Holden MHRT
• Nissan Skyline GT-R
Class A
• Chevrolet Camaro Z28 (bónusz autó)
• Jaguar XKR
• Pontiac Firebird (T/A)
• HSV SV99 (Series 2)
• Ford Falcon XR8
• Aston Martin DB7 (letölthető)
Class B
• BMW Z3
• Mercedes SLK 230

Rendőrautók:

Class AAA
• Pursuit La Nina
(bónusz autó)
Class AA
• Pursuit BMW M5
• Pursuit Lamborghini Diablo SV
(bónusz autó)
Class A
• Pursuit Camaro
(bónusz autó)
Class B
• Pursuit HSV GTS

Need for Speed Porsche Unleashed - 2000. 03.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 95/98
• Intel Pentium 200 MHz (vagy ezzel kompatibilis)
• 4 MB VGA DirectX 7.0 támogatással
• 32 MB RAM
• 150 MB szabad lemezterület
• hangkártya DirectSound támogatással

2000-ben debütált a Porsche Unleashed, mely némileg kakukktojás a többi között, ugyanis egyetlen márka képviseltette csak magát: egytől egyig Porschékkal versenyezhettünk, megvehettük, eladhattuk őket. A szimulátor rajongók ezt a részt tartják az összes NFS között az etalonnak. A régebbi, veterán (1950-es) Porschéktól a legújabb (2000-es évjáratú) izmos gépekig nagy a felhozatal, amelyekkel rendkívül jól eltalált pályákon kergetőzhettünk. Remekül megoldották az egyes típusok közötti különbséget is, jól érezhető volt minden apró kis finomság az irányításon és az alkatrészeken. Lehetőségünk nyílt némi tuningra is. A régebbi részekhez hasonlóan itt is részletes tájékoztatást kaptunk az összes autóról, a forgópadon kinyithatók lettek az ajtók is, így aztán tényleg szó szerint bele tudtunk nézni az összes választható autóba. A jól bevált karrier mód itt is jelen volt, az ínyencségeket továbbra is ki kellett érdemelni. A grafikusok és programozók sem ültek a babérjaikon, a csillogás és a tükröződés még szebb lett, a textúrák pedig még nagyobb felbontásban tündököltek, mint eddig valaha.

Autólista:

Road legal
• Porsche 356
• Porsche 911 (Type 911)
• Porsche 911 (Type 964)
• Porsche 911 (Type 993)
• Porsche 911 (Type 996)
• Porsche 914/4
• Porsche 944
• Porsche 959
• Porsche 928
• Porsche Boxster (Type 986)
Racing
• Porsche 550 Panamaricana Spyder (1954)
• Porsche 550 A Spyder (1956)
• Porsche 917K Short Tail (1970)
• Porsche 935/78 Coupe "Moby Dick" (1978)
• Porsche 911 GT1 Race Version (1998)
• Porsche 911 GT2 Race Version (1997)
• Porsche 911 GT3 Cup (1998)

Need for Speed Hot Pursuit 2 - 2002. 11.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 98/ME/2000/XP
• Intel Pentium III 450 MHz (vagy ezzel kompatibilis)
• 16 MB VGA DirectX 8.1 támogatással
• 128 MB RAM
• 1.2 GB szabad lemezterület
• hangkártya DirectX támogatással

A következő rész a Hot Pursuit 2. Grafikailag toronymagasan az előző részek fölé emelkedett, példának okáért naplementét sohasem láthattunk még azelőtt így a monitoron valós időben számolva megjelenni. A pályák nagyon jól el lettek találva, sok-sok külön kis levágás és útvonal tarkította a képet a városi autópályáktól a poros vidéki utakig, alig győztük felkutatni mindet. Az autókat illetően sem kellett csalódnunk, ismét igazi sportkocsikat kaptunk. Én nem igazán kedveltem ezt a részt, az irányítás újból valószerűtlen lett, a belső kameranézetet is kispórolták. Sikere nagyban elmaradt a többi epizódtól.

Autólista:

• Aston Martin V12 Vanquish
• BMW M5 (E39)*
• BMW Z8
• Chevrolet Corvette Z06 (C5)*
• Dodge Viper GTS*
• Ferrari 360 Spider
• Ferrari 360 Modena Challenge Version
• Ferrari F50
• Ferrari 550 Barchetta
• Ford Crown Victoria*
• Ford Falcon TS-50*
• Ford Mustang Cobra R*
• HSV Coupe GTS*
• Jaguar XKR
• Lamborghini Diablo VT 6.0*
• Lamborghini Murciélago*
• Lotus Elise
• McLaren F1 LM
• McLaren F1
• Mercedes-Benz CL55 AMG
• Mercedes-Benz CLK-GTR
• Opel Speedster
• Porsche 911 Turbo (996)*
• Porsche Carrera GT (Concept)
• Vauxhall VX220

* Elérhető rendőrautóként "Be the Cop" módban.

Need for Speed Underground - 2003. 11.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 98/ME/2000/XP
• Intel Pentium III 700 MHz (vagy ezzel kompatibilis)
• 32 MB VGA DirectX 9.0 támogatással
• 128 MB RAM (256 MB Windows 2000 vagy XP esetén)
• 2 GB szabad lemezterület
• hangkártya DirectX támogatással

Amerikában és világszerte egyre szaporodnak a tuning verdák, így a koncepció adott volt az új epizódhoz: készítsünk egy tuningolós autós játékot, nagy bejárható területtel! Így jutottunk el az illegális autóversenyek világába. Újabb mérföldkőhöz jutottunk el: NFS Underground. A törésmodellnek fájdalmas búcsút intettünk, akárcsak a nappali versenyzésnek. Viszont nagy lett a bejárható város, csodaszép a grafika, továbbra is licenszelt autókkal járhattuk a környéket. A karrier mód tovább fejlődött, ebben a részben már küldetéseket kaptunk, és teljesen egyedi autókat is építhettünk. Rengeteg tuningalkatrész és N2O állt rendelkezésünkre a sebesség fokozására és autónk csinosítására.

Autólista:

• Acura Integra Type R
• Acura RSX
• Dodge Neon
• Ford Focus ZX3
• Honda Civic Si Coupe
• Honda S2000
• Hyundai Tiburon GT
• Mazda MX-5 Miata
• Mazda RX-7
• Mitsubishi Eclipse GSX
• Mitsubishi Lancer ES
• Nissan 240SX
• Nissan 350Z
• Nissan Sentra SE-R Spec-V
• Nissan Skyline GT-R (R34)
• Peugeot 206 S16
• Subaru Impreza
• Toyota Celica GT-Sv
• Toyota Supra
• Volkswagen Golf GTi

Need for Speed Underground 2 - 2004. 11.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 98/ME/2000/XP
• Intel Pentium III 933 MHz (vagy ezzel kompatibilis)
• 32 MB VGA DirectX 9.0 támogatással
• 256 MB RAM
• 2 GB szabad lemezterület
• hangkártya DirectX támogatással

A folytatásban még nagyobb szabadságot ígértek és kaptunk, sokkal nagyobb bejárható területet, még több alkatrészt és autót. Az ipar negyedtől a városi szerpentinekig változatos tájakon autózhatunk, alagutakkal, autópályákkal és sikátorokkal összekötve. Már nemcsak a nívósabb autók és alkatrészek, hanem a pálya egyes részei sem elérhetők az indulásnál. A grafika is szebb lett, mint eddig bármikor. A rendőrös üldözés továbbra is hiányzott a repertoárból, amit a konkurencia gyorsan próbált pótolni (pl. a Street Racing Syndicate-ben), ennek ellenére a trónt egyetlen játék sem tudta elhódítani az NFS Underground 2-től.

Autólista:

Autók

• Acura RSX Type S
(amerikai verzió)
• Audi A3
• Audi TT
• Ford Focus ZX3
• Ford Mustang GT
• Honda Civic Si
(amerikai verzió)
• Hyundai Tiburon
• Infiniti G35 Coupe
• Lexus IS300
• Mazda MX-5 Miata
• Mazda RX-7
• Mazda RX-8
• Mitsubishi 3000GTVR-4
• Mitsubishi Eclipse GSX
• Mitsubishi Lancer Evolution VIII
• Nissan 240SX
• Nissan 350Z
• Nissan Sentra SE-R Spec-V (2004)
• Nissan Skyline GT-R (R34)
• Vauxhall/Opel Corsa
(európai verzió)
• Peugeot 106
(európai verzió)
• Peugeot 206 GTI
• Pontiac GTO
• Subaru Impreza WRX STi
• Toyota Celica GT-S
• Toyota Corolla GT-S (AE86)
• Toyota Supra
• Volkswagen Golf GTi

SUV-ok

• Cadillac Escalade
• General Motors/AM General Hummer H2
• Lincoln Navigator

Need for Speed Most Wanted - 2005. 11.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 2000/XP
• Intel Pentium IV 1.4 GHz (vagy ezzel kompatibilis)
• 32 MB VGA DirectX 9.0 támogatással
• 256 MB RAM
• 3 GB szabad lemezterület
• hangkártya DirectX támogatással

A tíz éves évfordulón, 2005-ben megjelent kilencedik NFS epizód a Most Wanted nevet viseli. A grafika tovább fejlődött, újra nappal versenyezhettünk, viszont eltűnt az éjszaka. Visszatértek a rendőrök - tüskeszalagokkal, útblokáddal, helikopterekkel. Az intelligenciát üldözőink számának növelésével próbálták pótolni, melytől már-már élvezhetetlenné vált a játék. Ismét rengeteg, (az NFSU2-höz képest) gyengén tuningolható verdát, óriási szabadon bejárható területet, rengeteg játékmódot, és egy újdonságot: időlassítást kaptunk, melynek hála könnyebben átmanőverezhettünk a kamionok alatt vagy a rendőrblokádok közt. Némileg kopott a festés és tört az üveg is, de igazi törésről nem beszélhettünk. Negatívumként meg kell említeni, hogy meglehetősen furcsa az irányítás, fizikai gyengeségek, rengeteg baki és bug jellemzik ezt az epizódot, de a fergeteges sebességérzet részben kárpótol minket.

Autólista:

• Aston Martin DB9
• Audi A3 3.2 quattro
• Audi A4 3.2 FSI quattro
• Audi TT 3.2 quattro
• BMW M3 GTR (E46)
• Cadillac CTS
• Chevrolet Camaro SS (1967)
• Chevrolet Corvette C6
• Chevrolet Corvette C6R
(bónusz autó)*
• Chevrolet Cobalt SS
• Dodge Viper SRT-10
• Fiat Punto (Mark 3)
• Ford GT
• Castrol Ford GT*,**
• Ford Mustang GT (S-197)
• Lamborghini Gallardo
• Lamborghini Murciélago
• Lexus IS 300
• Lotus Elise (Series 2)
• Mazda RX-7
• Mazda RX-8
• Mercedes-Benz CLK 500
• Mercedes-Benz SL 500
• Mercedes-Benz SL65 AMG
(bónusz autó)*
• Mercedes-Benz SLR McLaren
• Mitsubishi Eclipse GT (2006)
• Mitsubishi Lancer Evolution VIII
• Pontiac GTO (2005)
• Porsche 911 Carrera S
• Porsche 911 GT2
(bónusz autó)*
• Porsche 911 Turbo S
• Porsche Carrera GT
• Porsche Cayman S
• Renault Clio V6
(Clio II ráncfelvarrás)
• Subaru Impreza WRX STi (GD)
• Toyota Supra (Mk IV)
• Vauxhall Monaro VXR
• Volkswagen Golf GTI (Mk V)

*Csak Quick Race módban
**Csak cheat kóddal

Need for Speed Carbon - 2006. 11.

Minimum rendszerkövetelmény:

• Windows 2000/XP
• Intel Pentium IV 1.7 GHz (vagy ezzel kompatibilis)
• 64 MB VGA DirectX 9.0 támogatással
• 512 MB RAM
• 4,7 GB szabad lemezterület
• hangkártya DirectX támogatással

A Need for Speed sorozat tizedik része a Carbon nevet kapta. Ezúttal az Underground 2 és a Most Wanted játékmenetének ötvözése mellett döntöttek az alkotók. Meglepő módon az eddigieknél komolyabb sztorit kanyarintottak az új epizódnak, ami ott vette fel a történeti szálat, ahol a Most Wanted részben abbamaradt. A nappali versenymódját ismét az éjszakai üldözések váltják fel, "rendőri kísérettel". Minden eddiginél több autót pakoltak bele a készítők, három kategóriában: Muscle, Exotic és Tuner. Három, eddig még nem látott újdonsággal is találkozhatunk a játékban. Az egyik a Canyon versenymód, a kanyargós útszakaszairól és törékeny szalagkorlátairól ismert hegyi szerpentinen kell megküzdenünk a rivális banda vezetőjével. Ha már bandázgatunk, akkor építsünk saját csapatot is, melynek tagjai segítenek minket a versenyek egy részében. Az utolsó újítás az Autosculpt névre hallgat, ezt felhasználva a karosszéria elemeket bizonyos fokig a saját ízlésünk szerint módosíthatjuk. Az irányítás még mindig érdekes, de sokat javult az előző rész óta.

Autólista:

Tuner
• 2003 Infiniti G35***
• 2001 Lexus IS300 (bónusz autó)**
• 2007 Mazda 3
• 1999 Mazda RX-7
• 2003 Mazda RX-8
• 1999 Mitsubishi Eclipse GSX
(bónusz autó)*
• 2006 Mitsubishi Eclipse GT
• 2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX
MR Edition
• 1992 Nissan 240SX
• 2006 Nissan 350Z
• 1999 Nissan Skyline R34 GT-R
(csak Tuner Career)
• 2005 Renault Clio V6
• 2006 Subaru Impreza WRX STi
• 1986 Toyota Corolla GT-S
(bónusz autó)
• 1993 Toyota MR2 (bonus car)**,@
• 1998 Toyota Supra
• 2006 Volkswagen Golf R32
(csak Tuner Career)
Muscle
• 2006 Chevrolet Camaro Concept
(bónusz autó)**
• 1967 Chevrolet Camaro SS
• 1970 Chevrolet Chevelle SS
(bónusz autó)*
• 2006 Chevrolet Corvette Z06
• 2006 Chrysler 300C SRT8
• 1971 Dodge Challenger R/T*
• 2006 Dodge Challenger Concept
• 1969 Dodge Charger R/T
• 2006 Dodge Charger SRT-8
(csak Muscle Career)
• 2006 Dodge Viper SRT-10 Coupe
• 2006 Ford Mustang GT
• 1970 Plymouth Hemi Cuda
• 1969 Plymouth Road Runner
(bónusz autó)
• 2006 Pontiac GTO (bónusz autó),@
• 1967 Ford Mustang Shelby GT500
(csak Muscle Career)
• 2007 Ford Mustang Shelby GT500
(bónusz autó)
• 2005 Vauxhall Monaro VXR
Exotic
• 2006 Alfa Romeo Brera
• Ford Interceptor
• 2004 Aston Martin DB9
• 2003 Audi Le Mans Quattro
(bónusz autó)*
• 2003 BMW M3 GTR (bónusz autó)*
• 2005 Ford GT
• 2007 Jaguar XK
• 2006 Koenigsegg CCX (bónusz autó)
• 2004 Lamborghini Gallardo
• 2004 Lamborghini Murcielago
• 2007 Lamborghini Murcielago LP640
(bónusz autó)*
• 2004 Lotus Elise
• 2006 Lotus Europa S (bónusz autó)**
• 2005 Mercedes-Benz CLK500
• 2005 Mercedes-Benz SL65 AMG
(csak Exotic Career)
• 2004 Mercedes-Benz SLR McLaren
• 2006 Pagani Zonda F (bónusz autó)
• 2004 Porsche Carrera GT
(csak Exotic Career)
• 2006 Porsche Cayman S
• 2007 Porsche 911 Turbo***
• 2006 Porsche 911 GT3 RS
(bónusz autó)**,@

*Csak Quick Race módban
**Csak Challenge Series módban
***Véletlenül zárolt
@Csak On-Line nyitható

Az NFS széria mindig tartogatott nekünk újdonságokat, reméljük, ez továbbra is így marad. A Need for Speed olyan nagy név lett, hogy ma már nincs olyan játékos, aki ne ismerné. Fogalommá nőtte ki magát az elmúlt tíz évben. A fejlődés töretlen, csak győzzük kivárni az új részeket!

Shaman

Menü

Főoldal

Hírek

Cikkek

Letöltések

Web MSN

Linkek

Kapcsolat


Hirdetés

Firefox Magyar Honlap Linkek Google PageRank